01:21

Ja, godnatt eller godmorgon, ni väljer själva. Idag skulle jag egentligen ha gått upp tidigt, men efter en hel veckas hårt slit i skolan ;P så måste man ju ta igen sig lite. Sov till halv elva, ovanligt länge för att vara jag. Gick sen upp och vaknade till Disney Channel med lite frukost. Hannah Montana äger, haha. Sen så blev det att städa rummet, kräftis på kvällen ju, men nu så är det ungefär som innan igen. Hmm.... Kanske ska anställa Filiph att städa upp, nej förresten då blir det inge bra;). Men iallafall. Kräftskivan blev rätt lyckad. Ellica och Unni var med ju, så det blev rätt kul. Spelade hunkmemory från FRIDA, men istället för att spela så la vi upp dem i fulast--->snyggast. Hmm... Inte bästa bilderna kanske:/
Men vi hade jättekul och sjöng karaoke och spelade Let's Dance. Svååårt var det! Nu då så sitter jag tillsammans med en näst intill sovande Ellica. Nu vaknar hon till och muppar till sig igen, haha! Ellica+Unni+Elin: Forever♥
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sov Ellica över?

2008-08-24 @ 18:00:27
Postat av: Anonym

förlåt..men din bloggklocka är rätt ful:/

2008-08-24 @ 18:04:45
Postat av: Unni

svara på mina komentarier så ja vet att du läst dom..

2008-08-25 @ 19:38:23
Postat av: Elin

Jaha, men då måste jag kommentera själv... suck! jag läser dina kommentarer. tack, jag tycker den är söt och nej, ellica sov inte över. nöjd? ;P

2008-08-25 @ 19:50:54
URL: http://elinnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0