31/8- Sista sommardagen

♥Hej allihopa:)
Usch, jag har haft så mycket att göra så jag har inte hunnit blogga. En summering av veckan, alltså saker som jag hade kunnat blogga om, men inte hunnir med:
- jag har hållt på att missa bussen åtskilliga gånger, men inte gjort det.
- vi fiskade på naturkunskapen och vi hittade ett litet, gulligt fiskyngel med små pepparkornsögon, haha.
- jag har intervjuat farmor och farfar, mormor och morfar till historiaarbetet som ska lämnas in på fredag, kommer inte att hinna...
- valt estetisk inriktning, svartvitt foto blev det.
- lekt med världens busigaste kusiner!
- bakat kladdkaka:) Mums!

Ja, som rubriken berättar och som ni säkert redan vet så är sommaren slut. Idag märks det också på vädret, men det var bra att vi iallafall fick en sista bra dag i augusti igår. Imorgon är det höst, och jag älskar det. Jag älskar alla färggranna löv som frasar under fötterna när man går, jag älskar höstregnen och jag ser verkligen fram emot när det börjar bli mörkt sådär vid sjutiden och man kan sitta inne och svepa in sig i filtar, dricka te och läsa i skenet av tända ljus. Åh, det är så mysigt! Sen så ser jag ju också fram emot hösten för att jag fyller år då(A) även om det är ett tag till;)
Gjorde även om min blogg igen, och nu så är den härligt höstlig.  Jag looovar, jag ska inte ändra min blogg mer nu, iallafall inte förrän vintern kommer. Nej, nu så måste jag gå tillbaka och fortsätta att skriva på min historia.
Ha det allra bäst!

Kommentarer
Postat av: Unni

snyggt höstigt;)

2008-09-01 @ 21:26:31
Postat av: elin

tack, unni!

2008-09-07 @ 10:13:01
URL: http://elinnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0