Dan före dan...

♥Hej! Shit, vad svårt att skriva när man inte har så lång tid på sig men,men. Ska snart åka hem till mormor oh morfar och byta julklappar(A) eftersom att vi ska fira med farmor och farfar inne i stan i år. Kommer ihåg när vi firade allihopa, morföräldrar & farföräldrar, morbröder & farbröder, allihopa tillsammans. Meeen, det var å andra sidan på den tiden då ingen av dem hade flickvän och det inte heller fanns några kusiner. I år är det ju så himla många som i så fall skulle fira tillsammans och det går ju inte:/ Men, på annan dagen ska vi fira lite tillsammans med mormor och morfar hemma hos dem. Äta julbord och sånt... Aja, alla julklappar är inslagna och klara, jag har städat klart mitt rum så nu ser det fint ut (så länge man inte öppnar byrålådorna eller garderoben, eller tittar under sängen ;P ) Ska oxå göra lite julgodis ikväll, Cassandra lärde ju mig världens godaste och enklaste recept, att smälta vit choklad och blanda med polkagrisar, mums! Mmm,,,, Ska mysa lite med familjen ikväll och som sagt farfar och farmor imon, sen hemma juldagen om vi inte sover hos farfar (och-det-tror-jag-inte).... Ska mest bara mysa hela julhelgen, orkar inte bry mig så mycket. Just det, på lördag kommer ju Unni oxå så det ska bli kul. Staden blir det iallafall och kanske bio med, får se... Aja, nu ska jag hem till mormor men vi hörs imon med!

Tusen kramar, Elin:)

Ps. Klippte lugg igår, vet inte hur det blev men det är iallafall kul med lite nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0