♥Shut up and drive

Hej! Sitter här och lyssnar på Rihanna, hon är ju asbra^^ Shut up and drive:) Annars så är det ganska slappt, borde öva på matten, matteprov imorgon ju, men jag orkar inte! Lite bdb och youtube är ju bara sååå mycket roligare. Aja, samhällsprov idag, internationella relationer, inte så kul och igår vart det psykologiprov på den psykoanalytiska teorin, fattade typ ingenting, men som tur var så var det bara g-prov så det gjorde nog inte så mycket... Hoppas jag iallafall^^ Fick också se engelskaproven idag, jag fick 75/94 vilket var vg så jag är ganska nöjd... Usch, jag känner att det blev väldigt mycket prov här, men det är ju typ vad som hänt i typ två veckor eller nåt. Plus luciaövningar såklart och idag.........trumvirvel...........Camillas födelsedag, Grattis! Emma hade köpt henne en present eftersom att hon är så rik:O och det var exakt vad jag hade tänkt ge henne i julklapp, menmen... Ska nog gå och öva lite matte nu.

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Unni

har du kommit på att Rihanna äger nu lr? ;P

2008-12-14 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0