♥snaaart...

...kommer Emma hit:) Ska bli jättekul. Idag är ju då första gången hon ommer hit så jag hoppas att jag gör ett gott intryck och att inte lilla Bullen skrämmer iväg henne:) Mmm... Pappa ska hämta henne nu (han har vart och jagat så då passade det ju bra att han hämtade henne så hon slapp betala bussen. Ganska dyrt från Mönstrås och hit:/) och sen när hon kommer hit så får vi väl se vad som händer. Blir väl massa prat, någon promenix, jag kan ju visa upp Läckebys alla goda sidor, haha, det kommer ju att gå rätt fort isåfall. ;) Men vi ska iallafall baka också till mitt KALAS imorgon. Jag ska bjussa på muffins och tårta, kanske chokladbollar oxå, mumma:) Vi får väl se sen om hon sover här eller inte, om inte så får vi väl ha kul så länge hon stannar:) 

         ♥"Bullen"♥

Nu till något mycket tråkigt. Innat, medan vi låg och sov så är det någon idiot som har gått och tänt på en hundbajspåse på vår trappa. Det kanske låter ganska patetiskt (vilket det i och för sig också är) men hur fräscht är det egentligen med en inbränd hundbajs på dörrmattan?! Nej, fy fan vad äckligt alltså, och man kan ju undra vilka patetiska idioter som får för sig att göra nåt sånt här? Visst, ok med halloweenbus men det är är ju ut över gränserna. Tänk om det hade tagit eld i mattan och detta spridit sig till huset? Nej, bort med korkade och ogenomtänkta halloweenbrott, ja för det är just vad det är. Ett litet men fullt fortfarande ett BROTT! Gud vad skönt det vara att skriva av sig lite:)
Nej nu måste jag nog gå ifrån datorn ett tag, börjar få ont i huvudet:/ Hoppas att ni får en härlig kväll, det ska iallafall jag ha:)
Ciao♥

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Ja, eller hur! Tack så mycket!! =)

2008-11-05 @ 14:40:14
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0