home sweet home

Hej! Nu är jag hemma igen från min lilla tripp till vårt kära grannland. Bodde i små lägenheter som man kan hyra i det hyreshusområdet där Krutgumman, alias min pappas moster, bor. Roligt var det, och jag träffade mina sysslingar Sofie, Anna och Daniel och så Emma och Jens. Körde väl hemifrån vid halv fem på torsdagen och var framme runt elvatiden på kvällen, gissa om jag var trött då?! Så in och packa upp/göra iordning och sen sooova... Sen på fredagen hade man ju lite sovmorgon, kanske till nio eller nåt;) och om jag inte gick upp då skulle jag inte få någon frukost:( Såå, det var bara att pallra sig upp, duscha och klä på sig och sen vandra över till Ingers lägenhet. Rundstykker+ Italiensk sallad= Mums!
Sen vid tretiden så hade Sofie slutat skolan så då kom hon över och sen vid femtiden så tog vi bussen hem till henne. Träffade Anna där och sen kom deras mamma också hem. Åt lite mat och så, sen beställde vi biljetter till HSM3 vid nio, men innan vi åkte till bion så såg vi på danska Talang 2008, där världens sötaste lilla tjej deltog.

                  "Maya"
HSM3 var riktigt bra, och rolig med för den delen, men jag tror nog att de har lagt ner liiite mer jobb på den här filmen än på de tidigare, ja, vissa scener var helt fantastiska! Men sen så åkte man hem och sov igen och sen på lördagen så åkte jag och farmor in till stan där vi också mötte upp Allan och så gick vi på stan ett tag. Köpte typ bara lite pärlor och två små stafflier på Tiger (typ vårat Bubbeltian). Sen så åkte vi hem till Inger igen och då var Sofie där. Vi var ett tag och sen skulle hon hem. Gick och la mig och läste lite medan det mörknade utanför. Vid åttatiden åkte jag och pappa hem till Sofie igen för pappa och hans kusin skulle se boxningen. Dansken vann ju då, Kessler:)  Åkte hem efter boxningen som tog slut efter knock-out efter tio minuters action. Mkt slapp söndag sen, gjorde nästan ingenting, var bara trött (vintertiden) men sen vid tre ungefär åkte vi hem till Emma och Jens och var där. Såg Andra Avenyn på kvällen och sen sova. På måndagen blev det stress i stan, hittade ett par skor:) Lämnade Silkeborg vid halv tolv och kom hem nu vid åtta ungefär. Men, nu måste jag gå och lägga mig, ska hinna med mkt imorgon, bla. skriva klart en muntlig presentation om Persefone, dödsrikets gudinna. Kulkul,,,. Kanske blir det en sväng till Unni också, får se:)
Ciaociao♥

Ps. Mvg på naturkunskapsprovet! 51/52:D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0