moensterraos marrken

Hej:D
Har vart en rätt slapp dag idag, tittade på lavar på naturkunskapen och sen på svenska gjorde vi inte heller mkt, gick typ igenom lite om antiken. Sen blev det mat, inte världens bästa kanske men ok. Hade satt oss vid ett bord men sen kommer det några och bara, det är faktiskt reserverat här. blabla, men vi fick gå och försöka leta upp ett annat bord i den överfulla matsalen:/ Sen blev det spanska och man skulle typ intervjua en om sitt bröllop, jag intervjuade Camilla, och hon hade ju una boda muy special. Typ stickad, orange klänning, äppelkorg istället för brudbukett och hon skulle gifta sig under kastanjen på skolgården, haha. Men jag antar att vi kan skylla på att vi var trötta. Sen var det sista lektionen, historia, kan ju säga att det blev ju inte särskilt mycket gjort på den lektionen heller. Satt typ och flamsade tillsammans med Unni, Emma, Vera... (rebecka, jacob och agnes avr också i klassrummet). Emma målade ögonlocken med rosa vattenfärg och sedan gick det inte bort. Anna visste inte inte om hon skulle skratta eller gråta, hon såg helt förstörd ut! Hon hade iallafall ett inte särskilt givande samtal med Rebecka och Jakob om vad som tillhör den offentliga eller personliga sfären. Rebecka bara, vad är sfär?! Tja, man kan väl säga att det gick inte särskilt bra... Stack till stan sen efter skolan, Unni och jag. Ringde sjuklingen Emilie och vi köpte med oss fika och gick hem till henne. Stannade där och snackade skit och fikade till cirkus klockan halv fem då vi tog bussen hem till denna gudsförgätna håla igen. Sen när jag kom hem blev det inte mycket gjort, lagade mat och lite sånt. Ganska chill... Aja, ska snart se slutet på Idol, men jag tänkte att jag skulle blogga först så att jag kan gå och lägga mig direkt sen. Ska ju tidigt upp imorron, vid typ halv sju om jag vill hinna göra mig i ordning. Ska nämnligen till Emma och gå på Mönsterås marknad och sen ska vi baka kanelbullar, för imorron är det ju Kanelbullens dag! Sen på kvällen ska jag hem till Cassandra, tjejkväll med hennes kompisar, får se hur det blir, men det blir nog kul:)

Ha en bra Kanelbullens dag, Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0