ruBrik

Hej! Usch på mig, jag har inte bloggat på snart två veckor. Känner mig ganska kass. Men jag antar att det blir så när det är så mycket att göra som det vart nu med läxor, prov och inlämningsuppgifter. Kommer nu också på att jag kanske borde öva på engelska glosor... Hmm? Får se när jag hinner det. Måste packa till gympan och till Danmark. Imorgon är det ishallen först, sen naturkunskap när vi förhoppningsvis ska få reda på proven och sen engelska med de jäkla glosorna. Mat, mentorstid och sen slutar jag. Då kommer pappi och hämtar mig och sen på eftermiddan så bär det av till Dinamarca :) :) :) Men, men, det känns rätt menigslöst att blogga om allt som hänt så jag bloggar väl igen när jag kommer hem från sysslingarna. Tills dess ska jag bara ha det underbart, hos mina sysslingar+ att jag får vara ensam med pappa dvs. utan filiph eller mamma. Lite kvalitetstid med föräldrarna är ju aldrig fel:) Nej, nu ska jag gå och fortsätta att packa, ingen sovmorgon imorgon ju:( Jag tycker faktiskt att man borde ha mer än en sovmorgon i veckan, menmen så är det. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0