grå, gråare, gråast...

♥Usch, idag har det varit värsta höstdagen hittills, med regn och blåst och kallt har det varit också! Var ju iallafall fint på morgonen när vi orienterade. Unni och jag fick 79 poäng, halvbra, menmen. Nae, det får bli mkt kort idag, har inte alls lust att blogga... Ska snart iväg till Lindsdal för att aktivera mitt nya bankomatkort eller nåt :S och sen ska jag nog sova för imorgon är det...........Onsdag, eller man kan ju lika gärna säga... nej, jag kommer inte på något bra^^ Men onsdag är den värsta dagen. Börjar med typ samhällskunskap, sen engelska, spanska, mat, ea-tid, matte... inte direkt en toppendag! Men man får väl se till att man överlever. På fredag blir det kanske staden, lördag är det kanelbullens dag så då ska jag baka :) och sen på kvällen är det tjejkväll hos Cassandra så det ska nog bli kul. Helgens toppoäng sänks dock med att jag på söndag troligtvis måste öva på ett spanskaprov som vår lärare inte informerat om. Men jag får väl se fram emot den bra delen av helgen imorgon när jag på samhällslektionen sakta men säkert dör av tristess... z-z-zigma!
♦Ciao♦


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Haha ja, vaddå?! :D

2008-09-30 @ 22:53:05
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Unni

mm. zigma..zigma..zigma zzzzz

xD samhälle=seegt(mkt)

2008-10-02 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0