dumleinmyheart

Hej:)
Idag har det varit en riktigt slapp dag. Typ inte fått något gjort...:/.
Samhällskunskapen: Vikarie,  går igenom ekonomiska kretsloppet lite snabbt sen är lektionen slut.
Skolfotografering: Ingen kommentar!
Matte: Eftersom att det regnade och vi redan hade missat lite av lektionen så orkade inte Unni och jag släpa oss iväg till Tullen så vi skickade ett mail till Bengt, matteläraren, och så satt vi på Stagg Cafét och övade på tidslinjen i historian istället.(: Meningslöst!)
Mat: Chicken Nuggets, typ dagens höjdpunkt... :S
Spanska: Hade glömt läxan men det gjorde inte så mkt... Gjorde inte mkt på lektionen heller!
Historia: Vikarie som smiter efter upprop typ... Satt vid bilddagboken i biblioteket istället:)
Kom hem, gick ut en runda med pälsklingen och sen typ tv, mammas affär och datorn. Slapp dag som sagt!
Nej, nu får jag väl gå och göra det vettigaste på hela dagen, ta en kopp te och göra läxorna. Kanske, kanske att en Dumle slinker ner också. Har fått en crush på dumle, crazy, men helgott! (Köpte upp alla dumlena i affären idag, haha! Men till mitt försvar ska jag säga att det inte var så många^^)

Tjenixen♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUMLEDAMP!!!



KVALSTRET var ju vikarie:S

2008-09-24 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0