Förkyld

Hellu, idag är jag förkyld som bara den. Jag hostar, nyser och har bara allmänt ont i huvudet. Som vanligt har det satt sig i bihålorna, så man får sådär ont runt ögonen och så, inte kul:/ Men nu ska vi inte bara vara negativa, det har ju faktiskt hänt en del roliga saker i skolan idag. Eller kanske en eller två, men man får iallafall se till att se det positiva:) Tex, hade Unni och jag en rolig diskussion på samhällskunskapen.

E: Varför lär vi oss aldrig något på Samhällslektionerna?
U: För att vi har Lisa Ask!


Nej men alltså ärligt talat, vi har typ bara klassmöte och nutidsorientering på hela lektionerna. Idag skulle vi ha haft test på ekonomiord, men det hann vi inte för det var information om elevhälsan. Hon sköt upp det till onsdag, men då har vi ju referatprov, och nästa lektion är den 22:a och då har vi skolfoto så det dröjer nog ett tag innan vi får det förhöret.

Just det ja, vi paddlade ju på gympan i torsdags. Hmm... Alltså det gick ju bättre än förväntat, men vi krocade ju också ett par gånger. Vi krockade bla. med en bro, vassen och Jacob & Kamil xD. Det gick väl inte super direkt, haha!

Veckan:
Måndag: Sjuk :(
Tisdag: Städa mitt rum (som om jag kommer göra det eller ô.o, haha)
Onsdag: Referatprov, staden kanske...
Torsdag: Tjejerna? Blir inte Bistro Bar iaf...
Fredag: Hmm... Stugan kanske.
Lördag: S-L-A-P-P-A-!
Söndag: Läsa lite, Across the barricades. sucking bok som vi tvingas läsa, men det har man ju vart med om förr...

Nej, nu måste jag gå och ta en kopp te, sen ska jag sova... z-z-z-zigma ;P
Byebye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0